Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 29, 2011
Image Size
608 KB
Resolution
826×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
22,031 (1 today)
Favourites
429 (who?)
Comments
245
Downloads
922
×
Get fit the jungle way by Loopydave Get fit the jungle way by Loopydave
Done to amuse myself. I amuse easily.

Jungle king say click on/download for larger view.

Pencil sketch, painted in photoshop.
Add a Comment:
 
:iconakamelya:
akamelya Featured By Owner Oct 22, 2013
This one appeared among randomly my favorites. I read it again and laughed again :rofl: :rofl: :rofl:
I thought it would be fun female version too :D
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Oct 25, 2013  Professional
:D Cheers Özgül! One day I'll have to paint a female version.
Reply
:iconakamelya:
akamelya Featured By Owner Oct 25, 2013
:glomp:
Reply
:iconbenhammonds:
BenHammonds Featured By Owner May 30, 2013   Writer
So funny :)
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner May 30, 2013  Professional
And helpful. Don't forget helpful ;)
Thanks Ben!
Reply
:iconnagneto:
Nagneto Featured By Owner Mar 20, 2013  Hobbyist Writer
^_^

We are amused.
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Apr 6, 2013  Professional
Your amusement is both noted and appreciated :D
Reply
:icongryffgirl:
Gryffgirl Featured By Owner Oct 26, 2012
Great work and really hilarious! Sign me up--but don't sic the big cat on me! :laughing:
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Oct 26, 2012  Professional
I'll tell the cat to behave himself then :D
Cheers!
Reply
:iconnomad666:
nomad666 Featured By Owner Jul 27, 2012
Hmz, dilemma, Weight Watchers or this one...
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Jul 30, 2012  Professional
You don't get a free loin cloth with Weight watchers. Just sayin' ;)
Reply
:iconnomad666:
nomad666 Featured By Owner Jul 31, 2012
Well that makes it easy then....aaaaaaaaaaaaaaoehaaaaaaaaaaaaaaaa
Reply
:iconjunglejosh:
jungleJosh Featured By Owner Mar 16, 2012
Yay, I will have some visitors soon!
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Mar 17, 2012  Professional
Cant have you getting lonely out there :D
Reply
:iconthe-junglequeen:
the-junglequeen Featured By Owner Feb 13, 2012
Oh my that back spread, slim waist, crunchy abs - who couldn't fall for this proposition? Awesome stuff, Dave!
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Feb 13, 2012  Professional
'Crunchy abs' - love it! Cheers Patricia, glad you approve :D
Reply
:iconmrsameface:
MrSameface Featured By Owner Dec 12, 2011  Professional Digital Artist
Ha ha brilliant Dave!
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Dec 17, 2011  Professional
Cheers man!
Reply
:iconalexandraknickel:
AlexandraKnickel Featured By Owner Nov 23, 2011  Professional Digital Artist
LOL! You really have the best humor =) Ah.. err.. does this work for a jane-like body too? ;)
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Nov 23, 2011  Professional
Im sure it does - after all it worked for Jana of the Jungle (hanna-barbera cartoon), Shanna the she-devil, Sheena queen of the jungle to name a few ;)
Reply
:iconrita-ria:
Rita-Ria Featured By Owner Nov 23, 2011  Professional Traditional Artist
HA HA HA -love this!
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Nov 23, 2011  Professional
Its my new business venture - this illustration business doesn't really pay a lot and I thought I branch out a little ;)
Reply
:iconrita-ria:
Rita-Ria Featured By Owner Nov 24, 2011  Professional Traditional Artist
Everybody should do this :D
The only thing which makes me think is the clothing-rule ;)
Reply
:iconmario0om:
mario0om Featured By Owner Nov 14, 2011  Student General Artist
is this a real ad , it looks like one
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Nov 22, 2011  Professional
No, unfortunately its not real :D
Reply
:iconvylancios:
Vylancios Featured By Owner Nov 13, 2011
OMG! I love it
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Nov 14, 2011  Professional
Does that mean you'll sign up?;)
Reply
:iconvylancios:
Vylancios Featured By Owner Nov 15, 2011
Anytime! But I'm not so sure I could keep up a good nutrition program if I have to hunt my meals.
Reply
:iconwendylynn:
WendyLynn Featured By Owner Nov 13, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Haha! Hilarious.
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Nov 14, 2011  Professional
My attempt at earning a little extra income - unfortunately no takers on my new business venture ;)
Cheers!
Reply
:iconwendylynn:
WendyLynn Featured By Owner Nov 16, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I couldn't imagine why! ;) Hey man, when at first you don't succeed, try try again. :)
Reply
:iconcabonga:
Cabonga Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Interface Designer
Hahahhaha great fitness program...and off course amazing artwork! FAV!!
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Oct 26, 2011  Professional
Thanks for the fave - and for signing up... just make that cheque out to 'Loopydave' ;)
Reply
:iconrainstormgirl666:
RainStormGirl666 Featured By Owner Oct 1, 2011
Lol yum sign me up!!!!!!!! ;)
(plz tell me he's the personal trainer haha)
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Oct 1, 2011  Professional
:D Its BYO jungle king trainer I'm afraid!
Reply
:iconrainstormgirl666:
RainStormGirl666 Featured By Owner Oct 12, 2011
Lol 2 bad haha but still a great pic :)
Reply
:iconsparkpaw:
sparkpaw Featured By Owner Sep 6, 2011  Hobbyist General Artist
Baha. Aha. AHHAHAHAAHAHAHHA. Love it. XDDDDD
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Sep 6, 2011  Professional
CHeers! :)
Reply
:iconthuvia:
thuvia Featured By Owner Sep 6, 2011  Professional Digital Artist
you have been featured here [link]
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Sep 6, 2011  Professional
Thanks ma'am! :hug: Muchly appreciated :)
Reply
:iconthuvia:
thuvia Featured By Owner Sep 7, 2011  Professional Digital Artist
no problem
Reply
:iconthuvia:
thuvia Featured By Owner Sep 5, 2011  Professional Digital Artist
HAHA! Love the ad!
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Sep 5, 2011  Professional
Does this mean you are going to sign up?
:D
Cheers ma'am!
Reply
:iconthuvia:
thuvia Featured By Owner Sep 6, 2011  Professional Digital Artist
why not! sounds like the deal of a life time! :la:
Reply
:icondarkdragon247:
DarkDragon247 Featured By Owner Sep 4, 2011  Hobbyist General Artist
YES! I will take this training! :D
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Sep 4, 2011  Professional
Excellent! :D
Reply
:icondarkdragon247:
DarkDragon247 Featured By Owner Sep 4, 2011  Hobbyist General Artist
Have to do it! :stare:
The belly... :facepalm: I am totally out of shape... :cries:
Reply
:iconmr--jack:
Mr--Jack Featured By Owner Sep 3, 2011  Professional
Ahh, lovely work sir!
Reply
:iconloopydave:
Loopydave Featured By Owner Sep 4, 2011  Professional
Thanks man! Hope the fitness advice helps too ;)
Reply
:iconmr--jack:
Mr--Jack Featured By Owner Sep 7, 2011  Professional
Might have to give that a go if I find I start letting myself go a bit ;)
Reply
Add a Comment: